Vaše recenze nás posunují dál. Opravdu. 


Děkujeme za vaše zkušenosti, které si skutečně bereme k srdci – jako zákazníci jste v Directu vždy na prvním místě. Podívejte se, na jakých hodnotách stavíme.  

Máte chvilku? Ohodnoťte nás prosím na Firmy.cz

Chci hodnotit

Jak jste byli spokojeni se sjednáním smlouvy?

Chceme, aby pro vás bylo správné sjednání pojištění co nejjednodušší.

Co se vám nelíbilo:

„Pokud se mnou cestují i další lidé, při každém dalším sjednání cestovního pojištění se musí vždy zaregistrovat znovu."

Jak jsme to vyřešili:

Nyní si můžete osoby, které s vámi cestují pravidelně, na dva kliky přidat do nově sjednávaného cestovního pojištění. Už žádná nutnost nové registrace pořád dokola. 

Záleží nám na tom, aby pro vás při sjednání pojištění všehno fungovalo na první dobrou. 

Co se vám nelíbilo:

„Nafotil jsem auto, abych mohl sjednat pojištění, ale mnou pořízené fotografie jste nepřijali. Že prý nízká kvalita."


Jak jsme to vyřešili:

V naší appce, kde můžete své auto vyfotit, jsme odstranili problémy se zrnitými a příliš tmavými fotografiemi, takže se klientům vrací k novému nafocení mnohem méně snímků.

A co péče kolegů z našeho call centra?

Máme pro vás klientskou zónu!

Co se vám nelíbilo: 

„Chybí mi možnost spravovat své pojištění na webu. Můžu buď zavolat na linku Directu nebo ťukat do telefonu, ale ani jedno mi nevyhovuje. Chci to mít hezky pohodlně na velké obrazovce."

Jak jsme to vyřešili: 

Dali jsme dohromady klientskou zónu, tedy přístup ke správě vašeho pojištění přes web. Nyní máte tedy několik možností, jak své pojištění spravovat – na webu v klientské zóně, v appce nebo na telefonu s Direct operátorem. Vstup do klientské zóny najdete na webu Directu, vpravo nahoře. 

Pomůžeme vám i při kalamitě.

Co se vám nelíbilo?

„Nevím, jak postupovat v případě kalamity."

Jak jsme to vyřešili: 

Právě pro tyto případy jsme vytvořili nový web „Jak postupovat při kalamitě“ . Najdete tam všechna důležitá telefonní čísla, stejně jako postupy, které vás navedou, co po kalamitě třeba dělat, abyste minimalizovali ztráty na svém zdraví i majetku. 

Zvládli jsme nahlášení a řešení vaší škody?

Vašimi stížnostmi a připomínkami se opravdu zabýváme! 

Co se vám nelíbilo:

„Moc nefunguje focení v appce, když chci uzavřít havarijní pojištění. Občas se mi otevře bílá obrazovka, občas naopak všechno zčerná. Taky když na začátku omylem neschválím oprávnění k foťáku, je pak velmi složité, skoro nemožné nastavit to zpětně. A na některém telefonu nejde focení vůbec rozjet.“

Jak jsme to vyřešili:

Všechny výše popsané problémy byly způsobeny tím, že jsme pro focení využívali aplikaci třetí strany. Proto jsme naprogramovali naše vlastní řešení, které je přímo v Direct appce. Poté, co jsme jej dali dohromady, jsme ho ještě několik týdnů ladili ve spolupráci s kolegy, kteří komunikují přímo s klienty, aby vše fungovalo co nejlépe. Stížnosti na focení klesly na minimum a zároveň se úplně přestaly objevovat problémy, kvůli kterým se na nás klienti ohledně focení původně obraceli.


Jednoduché nahlášení škody.

Co se vám nelíbilo:

„Vaše webové nahlášení škody je strašně složité a nepoužitelné. Příliš mnoho políček k vyplnění, některá dokonce nefunkční, nejasný text, z kterého nevím, co mám dělat dál…" 

Jak jsme to vyřešili:

Začali jsme pracovat na lepší cestě pro klienty, kteří chtějí nahlásit škodu. Máme za sebou vylepšení nahlášení škody z povinného ručení, postupně chceme proměnit webové hlášenky ke všem pojištěním. Naším cílem je, aby hlášení škody pro klienty bylo rychlé, jednoduché, spolehlivé a moderní. 

U nás víte, na čem jste.

Co se vám nelíbilo:

„Poslala jsem vám dokumenty v několika e-mailech a ztratila jsem přehled, které dokumenty jste již přijali a které ještě chybí." 

Jak jsme to vyřešili:

Pro naše klienty jsme vytvořili možnost, nahrát dokumenty do webového rozhraní, kde tak mají přehled, jaké dokumenty je třeba ještě dodat a co případně schází.

Co říkáte na to, jak umíme ukončovat smlouvy?

U nás jste absolutně svobodní. Rukojmí nedržíme.

Co se vám nelíbilo:

„Odejít k vám z jiné pojišťovny je složité."

Jak jsme to vyřešili:

Už nyní mohou klienti majetkového pojištění využít náš generátor výpovědí,  aby pro ně odchod  i odjinud nebyl tak bolestivý

Jednoduše. Přátelsky. A přehledně.

Co se vám nelíbilo:

„Chtěla bych ukončit smlouvu, kterou s Directem mám, ale nevím, jak to udělat. Hledám na webu, ale nemůžu najít…“ 


Jak jsme to vyřešili:

Na náš web jsme do sekce „Vyřešit online“ přidali možnost „Ukončit smlouvu“, díky které klienti rychle a jednoduše najdou všechny informace nutné pro ukončení jejich smlouvy. 

Jaké produkty nabízíme?

Zobrazujeme pouze vybrané názory od lidí, kteří jsou u nás pojištění nebo u nás uplatnili nárok na pojistné plnění. Názory sbíráme aktivně pomocí dotazníků, následně je zkracujeme nebo stylisticky upravujeme, obsah však zůstává zachovaný.

Mám návrh na zlepšení

Pošlete nám ho

Potřebuji s pojištěním poradit po telefonu