Nahlášení škody
mazlíčka
Mrzí nás, že řešíte nepříjemnost s vaším mazlíčkem. Nejrychleji škodu nahlásíte přes mobilní aplikaci nebo klientskou zónu.
Hlášení škody e-mailem
Pošlete nám níže uvedené dokumenty na e-mail info@direct.cz. Do předmětu e-mailu napište číslo vaší pojistné smlouvy a uveďte, jestli se jedná o psa, nebo kočku. Do 4 pracovních dní se vám ozveme zpět.
1
Číslo vaší pojistné smlouvy – najdete v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci .
2
Lékařskou zprávu – musí obsahovat číslo čipu, jméno mazlíčka a přesný popis, co se mu stalo.
3
Fakturu za služby – všechny poplatky, které jste museli zaplatit.
Odpovědi na vaše otázky
Musí mít můj mazlíček čip?
Jaké diety pojištění pomůže zaplatit?
Co spadá do prevence a očkování?
Musím si zkontrolovat čekací dobu, než začnu hlásit škodu?
Jak vysoká je spoluúčast?
Jak fungují příspěvky na prevenci?