Nahlášení škody 

mazlíčka

Mrzí nás, že řešíte nepříjemnost s vaším mazlíčkem. Nejrychleji škodu nahlásíte přes mobilní aplikaci  nebo klientskou zónu. 

App storeGoogle Play
App storeGoogle Play

Hlášení škody e-mailem

Pošlete nám níže uvedené dokumenty na e-mail info@direct.cz. Do předmětu e-mailu napište číslo vaší pojistné smlouvy a uveďte, jestli se jedná o psa, nebo kočku. Do 4 pracovních dní se vám ozveme zpět.

1

Číslo vaší pojistné smlouvy – najdete v klientské zóně nebo v mobilní aplikaci

2

Lékařskou zprávu – musí obsahovat číslo čipu, jméno mazlíčka a přesný popis, co se mu stalo.

3

Fakturu za služby – všechny poplatky, které jste museli zaplatit.

Odpovědi na vaše otázky

Musí mít můj mazlíček čip?

Jaké diety pojištění pomůže zaplatit?

Co spadá do prevence a očkování?

Musím si zkontrolovat čekací dobu, než začnu hlásit škodu?

Jak vysoká je spoluúčast?

Jak fungují příspěvky na prevenci?