Neznámá čísla volající na telefon mnoho lidí ani nebere nebo se při zvednutí děsí, co jim zase kdo bude chtít vnutit. Špatnou pověst telemarketingu chceme v Direct pojišťovně napravit. Od listopadu proto rozšiřujeme péči o klienty. „Telemarketingem se většinou nikdo nechlubí, my se jím ale chlubit chceme, protože ho budeme stavět na jiných hodnotách než ostatní,“ plánuje Eva Urbánková, která telemarketing zakládá na hodnotách Directu, tedy přátelskosti, spolehlivosti, jednoduchosti a rychlosti.
Takto chceme ještě více prohlubovat vztah s klientem. „Je to výzva, ale výzvy máme rádi. Stejně jako se snažíme měnit trh pojišťovnictví a s tím i názor lidí na pojišťovny, tak bychom rádi změnili názor lidí na telemarketing,“ podotýká mluvčí Directu Nela Maťašeje.
Chceme vyvolat v klientovi hezký pocit
Volat klientům začnou operátoři od listopadu. Pečovat budou o stávající klienty, ale i o ty potencionální, kteří si sjednávali pojištění on-line a třeba se jim sjednání nepodařilo. „V Directu je vztah s klientem na prvním místě. Nebavíme se tu vůbec o nějakém tvrdém a nátlakovém prodeji. Jde o to, dát klientovi potřebné a zajímavé informace o novinkách nebo dalších možnostech, které mu pojišťovna nabízí,“ popisuje Eva Urbánková nový styl telemarketingu. Cílem hovoru podle ní bude, aby z něj měl klient hezký pocit.
Kromě toho může klient s operátorem vyřešit i další otázky, které k pojištění má. „Nebudeme je odkazovat jinam. Nabídneme jim perfektní servis. V týmu chci mít šikovné lidi, kteří budou schopní se o klienta celkově postarat,“ podotýká Urbánková.