Pojištění zkažené dovolené, zpoždění letu, vlastního auta nebo lékař online. Direct rozšířil cestovní pojištění o další možnosti a zároveň vylepšil stávající připojištění tak, aby byla ještě přátelštější pro klienty.
Na dovolené mohou nastat situace, které vám plánovaný odpočinek mohou pořádně pokazit. Můžete onemocnět, pokazí se vám auto nebo čekáte hodiny na zpožděné letadlo. Všechny tyto situace ale můžete zvládnout snadněji, pokud máte dobré cestovní pojištění. „V Direct pojišťovně jsme nově naše cestovní pojištění rozšířili. Klientům tedy pomůžeme ve větším množství situací než dříve. Kromě toho jsme vylepšili i stávající připojištění,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.
Pojištění zkažené dovolené i lékař online
Direct nově nabízí například Pojištění zkažené dovolené. Klientům pomůže, když se na dovolené zraní nebo onemocní. „Za dny, kdy si nemohli dovolenou užít, protože leželi v posteli, ať už v hotelu, nebo nemocnici, klientům zaplatíme odškodnění. Pojištění pomůže, i když onemocní například dítě, o které se budou muset starat rodiče, nebo když se klient bude muset kvůli zdravotním komplikacím vrátit předčasně domů,“ vysvětluje mluvčí Direct pojišťovny.
S nemocemi na dovolené je pak spojená i nová služba Lékař online. Pokud si ji klienti sjednají, mohou na dovolené využít nonstop pomoc česky mluvícího lékaře. „Přes videohovor nebo chat tak mohou jednoduše zkonzultovat své zdravotní potíže. Pro dospělé může lékař vydat i eRecept nebo lékařskou zprávu,“ dodává mluvčí.
Vstup do letištního salonku zdarma
Další novinkou je pomoc v případě zpoždění letu. V tomto případě pojištění zaplatí klientům buď vstup do letištního salonku, aby pro ně čekání bylo příjemnější, nebo kompenzaci v hodnotě 500 korun. „Klienti mohou pojištění využít už v případě dvouhodinového zpoždění, což je nejnižší limit na trhu,“ upozorňuje Maťašeje.
Pro ty, kteří na dovolenou jezdí raději vlastním autem, pak Direct pojišťovna připravila vylepšené asistenční služby nebo možnost si auto jednoduše pojistit pro případy srážky se zvířetem, vandalismu, krádeže nebo přírodního nebezpečí.
Vylepšené storno zájezdu i pojištění pro těhotné
Kromě nových pojištění pomohou klientům i různá vylepšení těch stávajících. Například těhotné mohou bez obav vyrazit na dovolenou až do ukončeného 32. týdne těhotenství. „Tato hranice je nejvyšší na trhu. Až do této doby se tedy na těhotné nebudou vztahovat žádné podmínky v rámci cestovního pojištění týkající se jejich stavu,“ říká Maťašeje.
Vylepšení se dočkalo také velmi oblíbené pojištění u klientů – storno zájezdu. To pomůže, když klienti nemohou ze závažných důvodů na dovolenou odjet. Pojišťovna jim proplatí podstatnou část poplatků, které už zaplatili například za ubytování nebo dopravu. „Toto pojištění nabízíme dlouhodobě, nově jsme ho ale vylepšili tak, že řeší také situace, které se klientům stanou i v den odjezdu na dovolenou. Tedy například, když se zraní po cestě na letiště a podobně. Kromě toho si klienti toto pojištění mohou sjednat kdykoliv před začátkem dovolené. Nemáme podmínku, že to musí být několik dní po zaplacení zájezdu a podobně,“ dodává mluvčí Direct pojišťovny.