Skip to main content

Porouchané nebo nabourané auto? Abyste nemuseli po dobu opravy chodit pešky, nabízejí pojišťovny možnost připojištění náhradního auta. Tento zavedený systém však od 22. června bourá Direct pojišťovna, která náhradní auto nabízí zdarma.

Tato výhoda platí pro klienty, kteří mají pojištěné vozidlo, ale také pro ty, kteří mají pojištěný majetek nebo odpovědnost. Službu mohou současně využít také všichni firemní klienti Directu. „Je to revoluční krok, podobnou službu nikdo jiný nenabízí,“ říká mluví Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Spolupráce s Direct auto

Klienti mohou Garanci mobility využít, pokud budou své auto opravovat v některém ze servisů Direct auto, což je sesterská společnost pojišťovny.

Tyto servisy jsou zatím v Praze a v Brně a opravují auta značek ŠKODA, AUDI, VW, VW užitkové, SEAT, FIAT a FIAT Professional. „Postupně chceme počet značek i naši síť servisů rozšiřovat tak, aby tuto službu mohlo využít co nejvíc lidí,“ podotýká Maťašeje.

I při pravidelném servisu

Na náhradní auto zdarma budou mít klienti nárok při jakémkoliv poškození nebo poruše auta, nemusí tedy jít o škody, na které se vztahuje povinné ručení nebo havarijní pojištění sjednané u Directu.

Kromě toho je možné službu využít i při pravidelném servisování auta. „To je obrovský rozdíl oproti náhradnímu autu, které pojišťovny nabízejí jako připojištění. V tomto případě totiž mají klienti právo na tuto službu, jen pokud se jedná o škodu, kterou pojištění kryje,“ upozorňuje Maťašeje.

Direct myslí také na ty, kteří náhradní auto nebudou chtít využít. „V tomto případě jim alespoň objednáme a zaplatíme taxi u společnosti Liftago na cestu ze servisu, případně zpět pro vyzvednutí auta,“ dodává mluvčí.


Zjistěte více

Garance mobility

Komentář k článku