Direct connection je náš nový portál, který přináší našim obchodním partnerům moderní, intuitivní a komfortní prostředí pro jejich práci. Jak totiž roste počet klientů Direct pojišťovny, tak roste i počet našich zprostředkovatelů.
A protože víme, že je pro naše partnery důležité nejenom jednoduché sjednání smluv, ale i správa a přehled nad svým kmenem, vymysleli jsme Direct connection. Pomyslné dveře do Directu, prostřednictvím kterých chceme se svými partnery sdílet maximum informací.
Proč Direct connection vznikl? K čemu má sloužit?
Velmi stručně řečeno: chtěli jsme, aby se našim obchodním partnerům lépe pracovalo. Proto jsme vymysleli Direct connection, webový portál kombinovaný s webovými službami (pro věci znalé: API).
Samozřejmě, že je možné si díky této nové platformě velice jednoduše sjednávat a vytvářet smlouvy, Direct connection toho umí ale mnohem víc.
V čem je tedy Direct connection lepší než původní portál?
- Ve starém portálu obchodník nemohl sledovat, co se děje se smlouvou, viděl pouze, v jakém rozsahu byla smlouva sjednána a neměl šanci dozvědět se, byla-li nějak změněna. Díky Direct connetion teď mají partneři o smlouvách kompletní přehled. Vidí neaktivní i budoucí rizika, všechny dokumenty ke smlouvě, případného vinkulanta na smlouvě a u ukončených smluv i důvod ukončení.
- Nový portál umí, oproti tomu starému, aktivně komunikovat s našimi partnery. Upozorní vás tak například na následnou splátku po splatnosti, díky čemuž se může klient vyhnout vymáhání dlužné pojistné částky. Prostřednictvím Direct connection vám také můžeme říct, že klient nedodal některé dokumenty, které jsou potřebné pro vznik pojištění (např. fotografie vozidla ke vzniku havarijního pojištění). Od obchodníků jsme často slyšeli, že by nám s tímto dokázali pomoct, ale chybějí jim informace. A přesně ty umí Direct connection dodat.
- Zjednodušili jsme stavy smluv a celkově práci s přehledem nad pojistným kmenem. Obchodník si může jednoduše vyfiltrovat nově sjednané smlouvy, které ještě nebyly zaplacené, smlouvy se zápornou bilancí nebo smlouvy podle data ukončení.
- Uživatel má nově k dispozici funkci intervence a notifikace. Intervence je událost, která vyžaduje akci uživatele, notifikace je oznámení týkající se jeho smluv, které nevyžaduje zásah.
- Obchodník má díky Direct connection vždy po ruce kontakt na svého obchodního manažera.
Je pro partnery povinné přejít na nový portál? Mohou zůstat na starém?
Starý portál budeme postupně vypínat, takže přechod na nový portál bude časem nutný. Zatím jsme neurčili konkrétní datum úplného vypnutí starého portálu a dokud bude fungovat, je samozřejmě možné na něm dál zůstat a pracovat. Nicméně pro správu retailových smluv je přechod na nový portál už teď výhodou, vzhledem ke všemu, co nový portál nabízí a umí.
Bude na nový portál nějaké školení?
Informace o novém portále budou jednotlivým partnerům předávat jejich obchodní manažeři.
Co má partner Directu dělat, když se v novém portále nevyzná?
Obrátit se na svého obchodního manažera.
Jak se do nového Direct connection přihlásím?
Ideální cesta je přihlásit se nejdříve do starého portálu na https://direct.cz/portal. Je to nutné, abychom vám mohli správně převést účet. Hned na úvodní stránce starého portálu uvidíte přesměrování na nový Direct connection.
Druhou podmínkou pro úspěšný přesun vašeho účtu na nový Direct connection je správné heslo – musí splňovat základní bezpečnostní parametry: mít minimálně 8 znaků a obsahovat jednu číslici a jedno velké písmeno.
Pokud vaše heslo tyto parametry nesplňuje, změňte si ho ve starém portálu. Pozor, je důležité, aby váš e-mail, který máte spojený se svým účtem na starém portálu, nebyl uvedený u žádného dalšího účtu v Direct pojišťovně. V takovém případě se účet nepřevede.
Přejeme si, aby vám to šlo s Direct connection skvěle od ruky. Tvořili jsme jej s přesvědčením, že všem, kteří ho budou používat, usnadní práci. Snažili jsme se, aby byl co nejjednodušší a intuitivní. Budeme rádi za každou zpětnou vazbu, která nám pomůže vylepšit Direct connection ještě víc. Pokud nějaké tipy a nápady budete mít, předejte je svému obchodnímu manažerovi.