Rozjíždíme Fér servisy. Klienti Directu u nich mají přednost
Rozšiřujeme síť Fér servisů, které nabízejí našim klientům nadstandardní služby.
Nejlepší vyřešení škody na autě? Našim klientům nabízíme vždy jako první volbu síť Fér servisů, kterou jsme letos začali tvořit a stále ji rozšiřujeme. Cílem je, abychom klientům dokázali garantovat, že řešení škody bude rychlé, jednoduché a kvalitní. „Máme asi 350 smluvních servisů, které klientům nabízejí standardní servis, to nám ale nestačilo. Proto jsme začali tvořit síť Fér servisů, které nabízejí něco navíc. Máme jich 10 po celé České republice a do budoucna jich chceme mít až 30,“ říká Karel Luka z Direct pojišťovny. Servisy, které do sítě zařadí, nevybírá podle ceny, ale hlavně podle kvality.
Auto si sami vyzvednou
Pro klienty Directu nabízí Fér servisy mnoho výhod. Například to, že jim auto opraví přednostně. „Kromě toho u nich můžeme garantovat stoprocentní zaplacení faktury za opravu dílů, které byly poškozené kvůli pojistné události. Výhoda je i v tom, že nabízejí službu pick-up. Auto si tedy vyzvednou a klient nemusí nic řešit, i papírování si vyřídíme mezi sebou. Navíc po celou dobu opravy má klient nárok na náhradní vozidlo,“ vyjmenovává výhody Luka.
Pro každého
I když je tato služby nadstandardní, využít ji může každý klient Directu, který má Fér servis v blízkosti do 50 km.